2009. december 14., hétfő

Reggeli torna: jó a levegőre kijönni, jó érzés itt lenni. Megnyugvással tölt el, hogy eredményes volt minden.

Ma becsomagoltam. Kimentem és vettem egy táskát a Goodwill-ben. 12.99 volt, de 6.49-ért adták. (Később megnéztem: egy hasonló 80-100 között van.)

Patricia már délben megterítette az asztalt. Fél háromkor már főzött. Telepítettem mindkettőjüknek a Skype-ot, majd kimentem a Lloyd Centerbe. Járkáltam, nézelődtem a könyvesboltban, a szuvenír boltban, néztem a korcsolyázókat. Felmértem, hogy mennyit változtam.

Vallás, szexualitás, szégyen közötti összefüggés.

Nagy vacsora: Ingrid+Henry, John+Mary, Don+Pat, Michael+Susan. Kétféle vegetáriánus étel + saláta. Új recept, bonyolult, Patricia a nevét se tudja. Az egyik tökkrém, dió darabokkal, édes szörp a tetején.

Vacsora után a nagy tévében megnéztük az ezévi kirándulós képeket. Don állította össze mindenkinek a képeiből.

Búcsú.