2009. december 11., péntek

Ma takarítottam a leveleket a ház körül 10-től fél háromig. Ez jó volt, nagyon szép idő van. Ha kirepülsz a fészekből ne nézz vissza...

Lajossal és Zsuzsával ebéd egy thai vendéglőben. Ugyanolyan zöldséglevest ettem, mint Joe-ékkal. Vastag, félig nyers nagy káposztalevél- és hagyma-darabok. A káposztalevél alig fért a kanálra, pedig ekkora kanalat még nem láttam. A lé nagyon jól esett. Előtte megkóstoltam Zsuzsa zöldséges csirkéjét, iszonyú erős volt, utána nem győztem törölni az orrom. Otthon tapasztalataimról, Lajos gyerekkori emlékeiről beszélgettünk, a háború borzalmairól, kivándorlásuk és letelepedésük történetéről. Az erdélyi és magyarországi politikai és egyházi állapotokról. Nagyon jó volt!

Az amerikai magyarság minden nyáron összejövetelt tart Ohio-ban. Általában 150-en gyűlnek össze.